Ny dag, Nya möjligheter

Gick ut med hunden en kortare sväng i morse innan jag gick iväg till skolan och hade GIS. (Geografiskt Informationssystem)
Det gick faktiskt väldigt bra så fort jag kom igång!
Hissa och Dissa
Jag börjar med att total dissa skolans mat! Den är ju fruktansvärt äcklig för tillfället, hur tror dom att eleverna ska orka gå i skolan utan att få riktig näringsrik mat i sig? Skulle vilja veta vilket budget Sodexo har och sen se om jag kan göra bättre skolmat själv
Dagens hissning! Rakt upp i flaggstångens topp är att det äntligen börjar osa sommar värme! Isen och snön har äntligen smält bort helt och hoppas att vi snart kan lägga i båten! Hoppas att det fortsätter såhär och att det blir riktigt stekar väder snart!
Kranarna vid inloppet
Inloppet vid Alderholmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0