Sometimes things happen!

Igår kväll hände en ganska läskig/häftig sak! :)
Efter middagen så satt jag mig ner med matteböckerna och Max började läsa igenom Engelska B Preparation Material häftet inför nationella provet.
Efter ett tag så började jag grumla över ett tal som jag inte alls fattade hur man ska lösa, och Max som aldrig läst matte B slänger en titt på talet och säger uträkningen och svarat. Det visade sig att han förstod på en gång hur man löste talet?
Hur kommer det sig att jag som har läst Matte A och snart hela B inte förstår? Somliga har väl tur ibland! :)
För övrigt idag så började dagen med English B nationella writting test. Nemas problemas!
Hissa och Dissa!

Något jag vill hissa är Hälsostudions gym samt personal! Väldigt trevligt och schysst gym, där man får hjälp med sin träning och hur man ska lägga upp ett schema!
Dagens Dissning, går till hantverkare! Att det kan ta så himla lång tid att utföra något som verkar relativt enkelt att utföra? Ibland undrar jag om dom verkligen går efter att dom har timlön, då går det inte att jobba fort?! Hur vore det om man utförde att ypperligt bra jobb snabbt och smidigt, så att man kan rekommendera företaget till andra. Tjänar man inte på det i längden?. . .
Innan jag klippte mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0