Fan vad mycket kött det är här!

Dagens citat från jobbet, "Fan vad mycket kött det är här"
Idag woofsch! Snacka om sliten kille, mamma var nästan tvungen att dra upp mig ur sängen för att sedan vimla ut med hunden en sväng, sen trampa iväg till skolan och hasa sig upp för 6 långa trappor för att sedan inse att vi inte har lektion och börjar istället 12.20...
Trampa hem igen, träffade en glad hund som senare blev mindre glad när jag ställde in han i duschen.
Det värsta är att, min hund bli säkert mer speedad av att få duscha, än en stor Red Bull. Gosse! Vad det blir fart på hunden!
Satt mig senare ner för att spela lite xbox, men hej sa det bara sen sov jag tills kl 12, Gjorde beep-test i skolan, bara springa utav helvete!
Klockan fyra , off to work - sluta kl 21.20.
ATM spelar xbox med Kevin!
OCH på tal om bananer! Kolla på filmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0