Kondomer och Fotografering!

Mer eller mindre roliga Naturkunskaps lektion måste jag påstå, när följande står på mitt bord när jag sätter mig med en muffins och en cola.
True story! Då fick vi till och med följa instruktioner hur man skulle öppna och trä på ena kondomen, jajamen! Inga problem, sen blev det tävling av det hela!
Vem som kunde trä på en kondom fortast! En tjej blev till och med utnämnd till cockmaster 3000!. Haha underhållande slut på dagen måste jag påså. När kondomen väl var på glasröret var jag lite sugen på att dra en "Swedish Muffin" (American Pie), med glasröret.
Efter skolan blev det modevisning på Engleska skolan, mycket trevligt att träffa gamla lärare och elever.
Träffade Tom påväg hem och vi drog ut och fotograferad!
#1 profilbild på Tom Von Abrahamsson!
Hur som helst så tänkte jag börja med lite amatör profilbild fotografering för den som är intresserad! Skriv eran hotmail adress i kommentatorn. Då kan vi gå till valfri plats och köra en kortare session!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0