FLS!

Halloha!
I'll take you back a few days, I fredags; Max,kevin och jag var bjuden på fest i Sätra, men när klockan var slagen så svarade inte Kevin i sin mobil så det slutade med att jag och Max åkte utan Kevin till Sätra. När jag och Max väl klev in på festen så tvärvände vi med tanke på hur lame det va...
Kevin missade faktiskt ingenting den kvällen, inge drag på festen, kallt ute, och inge folk! Kvällen slutade med runt kvart i tolv då Max åkte hem och jag gick och la mig. Vi tog beslutet att leta fest på lördagen istället.
Lördag: Klev upp tidigt för att hjälpa pappa med att vaxa och polera båten så att den kan sjösättas veckan efter vi kommer hem från New York!
Vi jobbade på ett bra tag, vi bottenmåla, vaxa, polera, tvätta nästan hela båten.
När jag kom hem senare så duschade jag och sen kom Betty förbi och hälsade på en stund och kollade på Scooby-Doo med mig! Kanon!
Lets rap it up!
Betty drog, Max kom , sen drog vi till Petra och Kevin i Bomhus, för att senare dra ner på stan och glida omkring på cruisingen och kolla på alla bilar.
Kanon kväll! Trevligt sällskap och bra med underhållningen! Tackar även Buddys som höll öppet lite längre för våran skull! :)
Söndag: Vaknade hemma hos Kevin vid 10, drog hem och sen vidare för att kolla på min systers ridtävling ute i Valbo. Sen hem till fd granne för en kopp kaffe och sen körde jag och pappa ut till båten igen för att fortsätta.
När jag sen kom hem vid 4-5 tiden så slocknade jag på golvet med arbetskläderna på, måste sovit på golvet i två timmar! Käk sen ut med hunden och nu ska jag sova!
jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0