Kunskap och Pengar

I baren på Buddys i Gävle, satt jag och pappa och snackade lite allmänt om båtar och skämtade lite hit och dit.

Jag: äh vafan pappa, gå nu hem, slå näven i bordet och säg till frun att vi säljer bilen och köper en ny båt!
Pappa: haha aa joh!
Jag: Jamen vafan de blir ju klockrent! Vi köper en i Göteborg och kör upp den till Gävle!
Pappa: *tar en sipp öl* och suckar
Jag: Det blir ju skitbra! med din plånbok och min kunskap så kan vi klarat!
Pappa: gosse, nu for det för dig! *lång paus* IGEN!
I skrivande stund så lyssnar jag när en kompis från Boden pratar glatt om allt från himmel till jord. Han är här och mellan landar påväg hem från Thailand.
Ska snart packa ihop mina kläder för att i morgon bitti drar vi mot GÖTEBORG!
Sen off to NewYork Manhattan!
I övrigt var det en trevlig kväll med Max och Kevin, först gym sen XBOX360 Forza 3 hemma hos mig. Fan kul vi har varje gång vi spelar det! Riight kevin! ;)
Slänger upp en bild på när jag kör båt, bara för att det börja smyga upp lite sommarkänslor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0