Oh life!

Jag saknar verkligen New York, det var verkligen en stad som passade mig in perfekt! En stad med mycket puls och alltid någonting som händer, blev nästan deprimerad när jag kom hem till Gävle, med otrevliga människor och tomt på folk. Ska åka tillbaka dit så fort jag kan!
Jag och rebecca i New York
En bild på mig och Rebecca Gustafsson när vi käkade på en grym restaurang Delicatessen utanför Little Italy.
I övrigt så ska jag snart dra och gymma så fort Kevin har kommit hit! :) I helgen blir det väl fest någon utav dagarna, sen på Lördag morgon ska jag jobba med båten från kl 9, sen ska väl Kevin komma förbi och hjälpa till! Ska bli kul att få komma igång igen med att dra på ny bottenfärg och måla motorutrymmet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0