Weekend that didn't go Awesome. . .

Inte allt för toppen helg såg det ut att bli, Fredagen skulle först jag och Kevin festa och sen dra till Nivå, Började med att jag drog till en fest på Norr men såg på en gång att fel folk börjades blandas så jag drog därifrån i rätt tid kan jag bara säga!
Träffade Kevin kort efter att jag drog ifrån festen, sen tänkte vi dra på en annan fest i Andersberg men vi var så jävla slitna, hämtade mitt Xbox och drog hem till Kevin och spelade igenom kvällen.
Lördag: Jag och Kevin skulle egentligen jobba med min båt men pga det dåliga vädret, trög och seg dag i allmänhet. På kvällen drog vi ett gäng till Fjärran Höjder Beach Party, det var faktiskt helt okey, kanske lite mer folk hade gjort susen!
Söndag: Vaknade hemma hos Kevin runt tio och sen gick vi ner till min båt och började putsa liten på den, vid tolv komma pappa ner och vi tog stora båten ut på havet och åt Gulasch soppa och sen jordgubbar och glass till efterrätt!
Nu är jag skit trött så jag ska nog sova nu!

MEN innan jag avslutar mitt blogg inlägg!

Grattis Linn Otterclou på 18-årsdagen!
Förlåt att jag är en dag sen men det ska jag fixa! Så fort vi träffas ska du få en present! Ha det bäst!!<3 och njut av vuxenlivet!
Grattis Linn<3
Photo: Felicia Östergren

Kommentarer
Postat av: Felicia

EEEEY MIN BILD JU! Skärpning gosse....

2010-06-18 @ 16:26:00
URL: http://feliciacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0