yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Godmorgon! Började min morgon redan 0600 med att släppa upp Max Ericsson ur sängen för att komma ut i det friska morgon vädret och jogga en sväng! Blev bara en kortare tur runt Tågstationen för att vakna upp. När vi kom in genom dörren igen så stod hunden och viftade på svansen, jag passade på att slå på ångduschen så att den fick bli varm tills efter promenaden.
Vi var nyduschade och ombytta till 0650, 0705 var det frukost på bordet! Ägg, toast, juice och kaffe.
Klockan är i skrivande stund 0743 och jag jobbar med mitt projekt arbete som ska vara klar i trean! :)
En annan sak som känns toppen är att Max ska söka till Sjövärnskåren MG2 GK! Ska bli stört kul och se om han pallar trycket! :)
Visade han igår vad vi brukar äta under övningar, den härliga grönpåsen! "En frystorkad vacuum förpackad Pasta Bolognese slank väl ner men blev lite svår att få i sig mot slutet" - Max Eriksson
I övrigt fick jag brev för någon dag sedan att jag blev antagen på MG2 FK ! Så det känns toppen och jag är jätte peppad redan nu! Berättar mer om det senare! Men här kommer en försmak på vad det kan vara! ;)
Militäruniformen M90Grönpåse,
Grönpåsen som jag bjöd Max på, fast den här versionen är inte grön, men annars är den :)
Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0