Navy Seals

Kollar på Navy Seals Rekryterna på Discovery, där man får följa unga killar som verkligen pressas igenom en stenhård utbildning!
Upptill 80% misslyckas, fan vad häftigt att prova på tycker jag...
Att verkligen bli pressad till sig ultimata yttersta, först bli helt nedbruten och sen uppbyggd för att bli elitsoldat.
Några av er undrar kanske varför jag vill prova på det här? Anledning, Jag vill se hur mycket jag klarar.
Då vet jag att ingenting är omöjligt...
Igår provade att springa 6km uppe i Hemlingby, med min uniform och en lättare packning (7kg). Enbart för att se vad jag själv kan klara av. Mitt mål var att klara 6km under 40min, tyvärr så klarade jag inte det pga skavsår från Marschkänga 90. Dom är nya och hårda, måste gå in dom ordentligt först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0